Agenti za prodaju nekretnina, prilika!

U današnje vrijeme, nova tehnologija stalno mijenja način poslovanja. U prodaji nekretnina, najnovija tehnološka dostignuća su virtualna putovanja tj virtualna šetnja. Danas si možete priuštiti vođenje poslovanja s nekretninama uz pomoć virtualnih obilazaka na vašoj web stranici jer oni pomažu klijentima da vide što točno žele, što im pomaže da budu odlučniji pri kupnji. Osim toga, virtualna šetnja vam omogućuje da vidite kuću bez potrebe da se fizički krećete.

Brojke


– 95% kupaca kuća koristi internet za traženje domova

– 51% ljudi kupuje kuće koje su pronašli na internetu, pa se dodavanje VR-a ovome čini kao očigledan sljedeći korak

– 71% milenijalaca pozitivno je prema korištenju VR-a, što ne iznenađuje jer se većina milenijalaca brzo prilagođava novim tehnologijama.

Većina ljudi koji traže kuću posjećuju u prosjeku između 5 i 7 domova prije nego što se odluče za jednu. Virtualna stvarnost bi zaista mogla smanjiti vrijeme izgubljeno gledajući nekretnine koje ljudi tada ne žele kupiti
 -77% klijenata želi napraviti virtualni obilazak prije nego što odu u ‘pravi’ posjet nekretnine.

Što je virtualni obilazak?

Virtualni obilazak izvrsna je alternativa osobnom obilasku nekretnina. Oni su postali nevjerojatno popularni tijekom COVID-19 kada su bila na snazi ograničenja socijalnog distanciranja, ali su također od pomoći kupcima koji trenutno ne žive u gradu u koji se sele. Postoji nekoliko različitih vrsta virtualnih obilazaka koje možete kreirati kao iznajmljivač ili agent za nekretnine.

Jednostavnija opcija je napraviti video obilazak. Ovom opcijom snimate sebe kako hodate po kući i po vanjskom dijelu posjeda. Također možete dodati komentare o jedinstvenim značajkama kuće. Video pokazati na svom uređaju, poslati stranci ili objaviti na youtube ili svojoj web stranici.

Izradu detaljnog obilaska od 360 stupnjeva možemo mi napraviti za vas. Za izradu ovih obilazaka koristit ćemo napredni softverski program za snimanje slika cijele kuće. Gledatelji tada mogu odlučiti kako će se kretati kroz kuću. Mogu se pomicati kako bi se kretali po sobi i dobivali različite točke gledišta, a mogu i klikati za kretanje između različitih dijelova kuće i prostorija.

Prednosti virtualne šetnje za agente nekretnina

Štedi vrijeme
Korištenje virtualne šetnje može pomoći agentima za nekretnine štedeći vrijeme; posebno za nekretnine koje su udaljene. Ova se tehnologija može koristiti za pregled nekretnina u inozemstvu ili na udaljenim, ruralnim mjestima. Kupci mogu kliknuti na spavaće sobe, kuhinju, kupaonice itd. kako bi im pružili jasan, 3D prikaz svake sobe. Virtualna šetnja štedi agentima za nekretnine vrijeme i resurse koje bi mogli potrošiti na zakazivanje dana otvorenih vrata, stjecanje novih klijenata ili zadržavanje vjernih kupaca!

Povećava promet stranice
Osim toga, Virtualna šetnja zadržava pozornost ljudi dulje od običnog teksta ili fotografija. To će povećati promet na vašoj web-lokaciji. Virtualna šetnja će također pomoći potencijalnim gostima ili kupcima da lakše vizualiziraju sebe kako tamo borave.
Oglasi s virtualnim obilascima obično ostvaruju mnogo više klikova od onih koji nemaju virtualna uputstva. Također ih je lako podijeliti na društvenim mrežama, što može pomoći vašoj nekretnini da dobije još veću privlačnost.

Nudi globalni doseg
Organiziranje posjeta nekretninama, pokazivanje klijentima oko nekretnine i pregovaranje o uvjetima i cijenama, ne samo da je izuzetno dugotrajno, već s virtualnom šetnjom sada nije važno gdje vaš klijent živi. Virtualna šetnja vam pomaže da prikažete nekretnine čak i kupcima na daljinu. To vam kao agentu za nekretnine omogućuje rad s više klijenata i obradu više upita i sve to iz udobnosti vašeg uredskog stola!

Sadržaj na ovoj stranici nije namijenjen pružanju pravnih, financijskih ili kupoprodajnih savjeta. Služi samo u informativne svrhe, a sve navedene poveznice služe za praktičnost korisnika. Prije bilo kakve transakcije s nekretninama potražite usluge pravnog, računovodstvenog stručnjaka ili stručnjaka za nekretnine. Virtual360 stranici nije namjera tražiti ili ometati bilo kakav uspostavljeni agencijski odnos koji možda imate sa stručnjakom za prodaju ili najam nekretnine.